Σε δύο στρατόπεδα μοιάζουν να έχουν χωριστεί οι πληθυσμοί. Σε εκείνους που θεωρούν πεταμένα λεπτά της ζωής μας μπροστά από ένα κινητό αλλά στη νέα γενιά που δε βρίσκει το λόγο γιατί να παρεξηγείται κάτι τέτοιο αλλά να θεωρείται φυσιολογικό π χ. όταν κάποιος περνάει λιγα chill out λεπτά της ώρας μπροστά από ένα βιβλίο.
Η αλήθεια είναι ίσως κάπου στη μέση και το μυστικό μοιάζει να είναι για ακόμα μια φορά η ισορροπία. Παν μέτρον άριστον και όλα χωράνε στη ζωή μας. Η γενιά Z είναι μια γενιά που βιώνει άγχος και αβεβαιότητα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές βάσει στατιστικών, μιας και οι απανωτές αναποδιές στον οικονομικό κυρίως τομέα έχουν κάνει τους νέους να έχουν κάνει εκπτώσεις σε όλα τα προσωπικά θέματα που τους αφορούν. Το να μείνουν μόνοι τους σε ένα σπίτι, μια εκδρομή και ακόμα πιο απλά πράγματα, όπως μια απλή βόλτα με φίλους, γίνονται ολοένα και πιο προσιτά και το κινητό είναι ένα μέσο που μοιάζει να απολαμβάνουν περισσότερο από ποτέ.
Η sprite zero είναι το απόλυτο brand αναψυκτικού που πάντοτε απευθυνόταν στην νέα γενιά και δε θα μπορούσε να μην καταπιαστεί και με αυτό το θέμα. Chill Time τους παροτρύνει, να πάρουν απόσταση και χρόνο για λίγα λεπτά της μέρας και να νιώσουν τη χαλάρωση που τους αξίζει. Η συγκεκριμένη καμπάνια λανσαρίστηκε και στη χώρα μας με το μότο "Τσίλαρε! Δεν είναι χάσιμο χρόνου!".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου